♥EmelieLinnJosefine♥

road.

Publicerad 2013-09-14 23:37:26 i Allmänt,

Godkväll! Eller borde ju säga godnatt. 
Idag har jag hunnit med mycket, jag har varit på promenad, varit i skogen en stund, ut och fotograferat med Nico, till moffas där fam Mikander var, mela o jag var och gaasade med vespon. Och hade det allmänt kul där. Sen jag kom hem har jag kollat pll och ätit scones. 
Imorgon har jag inga planer, ska kanske börja öva på rella provet som är på torsdag. Men om jag ska till stan på onsdag så måste jag börja öva redan. Ska satsa på 10, då det är så enkla grejjer! Nu ska jag ta natten, godnatt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela